Menu

Art Direction, Regie

BUX ZERO

Agency

Fitzroy

Production

New Amsterdam

Client

BUX

 

Beleggingsapp Bux Zero maakte met een TVC campagne (ontwikkeld door Fitzroy, geproduceerd door New Amsterdam) duidelijk te maken dat beleggen makkelijker kan. Wij deden de regie en de art direction.

‘Het doel van deze campagne is om de consument duidelijk te maken dat wij er alles aan doen om beleggen zo toegankelijk mogelijk te maken en vooral ook de beginnende belegger wegwijs te maken in deze wereld. Fitzroy heeft onze Zero verrijkt naar Zero Obstakels.’

MEER OVER DEZE PRODUCTIE

Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy: ‘Ik ben zelf ook begonnen met beleggen, maar er zijn nog steeds mensen die een excuus hebben of obstakels zien om uiteindelijk niet te gaan starten in bijvoorbeeld Crypto. Door in de campagne mensen met een verkeerspion op het hoofd te laten zien, willen we duidelijk maken dat Bux jou echt wegwijs kan maken en dat er geen obstakels meer zijn. De samenwerking met de marketeers van BUX was intiem en dat heeft geleid tot een mooi eindresultaat.’

Play Video